Detta alternativ låter dig att logga in i vårt system och få tillgång till mer information om alla dina bokningar gjorda hos oss. Du kommer även att kunna kontakta vår kundtjänst och få ett snabbare svar på ditt ärende.
Logga in med e-post och bokningsnummer
Klicka här för att få en lista av alla dina bokningar gjorda hos oss skickat till dig med e-post. Du kommer att kunna hitta mer information om dina bokningar samt kontakta vår kundtjänst om du skulle ha några frågor.
Få en lista av mina bokningar med e-post
Använd detta alternativ för att kontakta kundtjänst om du inte har gjort någon bokning eller om du inte hittar ditt bokningsnummer just nu. För att få en snabbare behandling av ditt ärende, använd alternativet "Logga in med e-post och bokningsnummer" överst.
Detta ämne avser frågor relaterade till resa med funktionshindder.
Detta ämne avser frågor gällande problem med betalning när du gör en ny bokning. Vänligen observera att alla andra frågor som inte avser betalningsproblem kommer att bortses och du kommer inte att få något svar på din fråga.
Detta ämne avser frågor gällande avbeställning av din befintliga bokning. Vänligen observera att alla andra frågor som inte avser avbeställning av resa kommer att bortses och du kommer inte att få något svar på din fråga.
Detta ämne ska användas när ni inte har fått någon e-biljett för en betald bokning som gjordes mer än 24 timmar sedan. Vänligen observera att alla andra frågor som inte avser detta ämne kommer att bortses och du kommer inte att få något svar på din fråga.
Om ditt ärende gäller tidtabellsändringar där tiden före avesa är längre än 30 dagar, kan svaret dröja vilket beror på längre svarstid från alla inblandade flygbolag. Vi återkommer till er med slutgiltiga flygtider så snart vi har fått svar från respektive flygbolag.
Detta ämne avser frågor gällande ändring av resedatum eller resrutt på din befintliga bokning.
Detta ämne kan användas för att ställa alla andra frågor gällande din resa.
Här kan ni ställa frågor gällande särskilda önskemål som beställning av specialkost eller reservation av specifika platser på flyget där flygbolag tillåter det.
Det här ämnet tillåter dig att uppgradera till Premium servicenivå som ger dig tillgång till ett telefonnummer där du kan ringa oss och diskutera din resa med oss på telefon.
Denna frågekategori får användas för almänna frågor om hur man gör en bokning eller om ni har problem vid bokningstillfället. Om ni redan har gjort en bokning och behöver hjälp med den, vänligen kontakta oss genom att logga in med e-post och bokningsnummer som användes vid bokningstillfället.
Om inget annat ämne passar in på just din fråga, välj Övrigt. Missbruk beivras, skulle din fråga kräva ett servicepaket mailar vi en länk för detta.
Vi har upptäckt att det finns resor bokade med denna e-post adress. För att få snabbare behandling av ditt ärende, rekommenderar vi att du loggar in med ditt bokningsnummer och e-post adress.